Re: Re: OT na víkend: Boxcar 2D - genetika "automobilu"

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Leden 29 22:38:37 CET 2011

15 generace 1200m, nastavil jsem mutaci 20 procent a od 10 generace kdy byly dobre vysledky snizil na 4 procenta.

Skoda ze GA v tom nema zahrnuty elitismus (nebo jak se to menuje - nejlepsi prvek predchozi generace zustane do dalsiho testu) aby byla neklesajici tendence skore