Freq. menic + motor cca 21kW

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Leden 28 09:40:20 CET 2011

Jj, je potreba presne regulovat prutok vzduchu, je to soucast zarizeni
na mereni filtru, regulace bude zajistena programem na PC (to uz na
jinem miste funguje). Takze je pozadavek plynule ridit motor prakticky
od nulovych otacek.
Diky za info, ja jen delam prostrednika protoze mam na starosti ten SW a
musim koordinovat pouzity HW aby to fungovalo, slo mi hlavne o to, aby
cilovou firmu nekdo uplne nenatah ;-)