Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Leden 27 18:06:29 CET 2011

ide o tu paranoju... Kazdy si pri takejto otazke okamzite mysli ze sa
ide robit nieco nelegalne. Po prve bolo malo informacii na to aby sme
takyto zaver mohli urobit a po druhe ma do toho nic nie je :-)