Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 17:51:55 CET 2011

Ja si  myslim, ze 2xBFG135 , nejake to smeti kolem a hlavne vystupni PI
clanek by ro vyresilo.
Ovsem stavet a vyvijet to kvuli jednomu kusu je nesmysl.
Osobne bych kuchnul starou VR21 na 160MHz a vyndal z ní modul PA. Jestli
to hralo na 170MHz tak na 200MHz to urcite jeste nejaky zisk mit bude,
nebo bych tomu trochu domluvil.
A co se tyce vykonu, jde u toho ridit plynule.... az do cca 10 - 15W
Nebo tu mam hybrid BGY43 tez by mohl mit na 200MHz jeste slusny zisk......
Dalsi vec, a to chybelo  v zadani je, co to mude mit za modulaci. Pro
nejake GMSK nebo AM bude treba linearni zesileni a tyhle FM moduly by se
samozrejme nehodily.
Dale je treba vedet jestli to neni pro nejaky radomikrofon, nebo
audioaplikaci, ktera s tolikanasobne vetsim vysilacim vykonem nepocita.
Muze pak dojit k ovlivneni elektroniky ( budice) z anteny
vlivem velkeho VF pole a muze to zacit delat psi kusy :-(
JaKub