SSR KAQV414

Šula Miloš sula na rps.cz
Čtvrtek Leden 27 13:47:49 CET 2011

OK díky, tak to jsem to špatně pochopil.
A existuje vůbec nějaký podobný ssr , který umí "rozpínat" ?

Miloš

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 27, 2011 1:38 PM
Subject: Re: SSR KAQV414

On Thu, 27 Jan 2011, Šula Miloš wrote:

> Ale ja se nebavim o uvedenych beznych variantach zapojeni na strane 2, ale
> zapojeni uvedenem na prvni strance v sekci:
> Operate / Reverse time
>
> nebo jsem to nepochopil a znamena to neco jineho...?

Taky mne to zarazilo a malem jsme si myslel to same. Ale je to jednodussi
Operate/Reverse time nema nic spolecneho s inverzni funkci SSR ale je to
pouze definice spinacich a rozpinacich casu. A ten diagram s popisem
1 FORM B Normally closed jen popisuje jak vypadaji ty kontakty pri
specifikace jako rele v std pouzdre, ta dioda pod tim neni ridici
fotodioda ale prvek ktery to predstavuje.

Je to trochu matouci nicmene zadny zazrak se nekona - dioda v Nmosfetu
nasvicenim zrusit nejde...