Komunikace s I2C

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 08:59:12 CET 2011

Zdravím

a prosím přítomné, kteří se I2C zabývají o radu. Pro servisní účely
zkouším použití programu I2Cbus, který se před časem objevil na
hw.cz. K němu mám postaven jednoduchý oddělovač sběrnice s 74LS245.
Pokud je ve smyčce, tak v okně monitoru vidím příkazy, které byly
odeslány, což mi potvzuje i připojený paměťový osciloskop. Při
připojení k reálnému zapojení monitor mlčí. Na osciloskopu však mohu
komunikaci sledovat. Po dešifrování záznamu je i smysluplná.
Používáte někdo tento program - s jakým úspěchem?
Neznáte jiný free SW, který by uměl minimálně logovat probíhající
komunikaci, lépe však i aktivně posílat příkazy?
Komplexních řešeních včetně hw v ceně od cca 200$ je na netu plno,
ale nic podobného. Pokud se pokusy ukáží užitečné, pořídím něco
sofistikovaného, třeba s vyšší cenou. Na první pokus ale peníze
nemohu požadovat. U testů může i skončit.

S díky

Josef