Superhet

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Leden 26 20:35:38 CET 2011

Pokud to najdete budu velmi rad. Dekuji

Michal Grunt

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Peter Bošnák
Sent: Wednesday, January 26, 2011 8:21 PM
To: konfera
Subject: Superhet

>Zdravim,
>je tu někdo, kdo by mi mohl poradit kde by se dal sehnat navod (schema)
>na jednoduchy klasicky superhet s tranzistory >(AM - SV,DV,KV, klidne i
>jeden rozsah)? Ale aby to bylo klasicke zapojeni, aby tam nebyla nejaka
>vychytala. Abych to >jako zacinajici "radioamatér" - tedy ten, co se VF
>zatím nezabyval - pochopil a dokazal to v pripade problemu dat
>něco odmerit, otestovat atd. Co jsem hledal >pomoci Google, tak se asi
>blbe ptam.

>Dekuji
>Michal Grunt

Až myslíte na klasický superhet s vinutými cievkami, kedysi dávno vyšiel
Radiový konstruktér (ešte vo formáte A5), celý venovaný AM
tranzistorovým prijímačom, kde boli návody na konštrukciu rôznych
prijímačov, i superhetov rozličnej zložitosti. Zmontoval som ten
najzložitejší a fungoval velmi dobre.Ak by ste mal záujem, môžem zistiť
ročník a číslo. Najlepšie cez súkromný email. P.B.