Vetrna elektrarna po Americku...

Středa Leden 26 17:02:56 CET 2011

Tak abych se přiznal nedokážu si představit ten Váš rotor s přesahem ubnitř pro čtyři plochy...
Pro dvě to ještě zvládnu ale čtyři už nikoliv.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Wednesday, January 26, 2011 3:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vetrna elektrarna po Americku...

V ramci zahnani nudy (hlavne synovo, ktery take marodi) jsme zapocali experiment Savonius:

http://www.cncnet.info/galery/2011-01-26%20Savonius%20pokus/DSC_3283.JPG
http://www.cncnet.info/galery/2011-01-26%20Savonius%20pokus/DSC_3284.JPG

to jen pro pana Serycha...nejvic casu mi zabralo propilovat diry z 3.5mm na 3.9mm coz je prumer te uhlikove trubicky - jeste akorat udelame nejake plachticky - navlecu je na ty trubicky

budou s tim stredovym presahem a dve sekce otocene o 90st

akorat nemam ted zadnej slusnej malej motor s malym kv - asi to bude bida s napetim - asi to bude chtit prevodovku

--
S pozdravem
Radek Vicek