Vetrna elektrarna po Americku...

azehw azehw na volny.cz
Středa Leden 26 15:16:32 CET 2011

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TKurU_7zV8k#!
Americký sen - drsný animovaný film o americké centrální bance
AZE
  ----- Original Message -----
  From: pavel PP
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, January 26, 2011 3:04 PM
  Subject: RE: Vetrna elektrarna po Americku...

  A nebylo by jednodussi pridelat milion magnetu a jednu civku na snimani proudu ?

  Poslouchal jsem Obamuv projev o investicich a ciste energii (vcetne te atomove) a elektroautech , tak se nedivim ze tam se vynoruji ruzni vynalezci.

  vývoj software http://visualprog.cz

  > Od: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
  > Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
  > Datum: 26.01.2011 12:06
  > Předmět: RE: Vetrna elektrarna po Americku...

  Na druhou stranu mi to pripadne jako hezky a realizovatelny napad pro ruzne bastlire na detske tabory atd. Staci z par trubek svarit jednoduchy ram, pouzit soucastky ze stareho kola a pridat k tomu par vhodnych civek a silnych magnetu a muze se zacit s experimenty.

  Jakub Serych