SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Leden 26 10:18:36 CET 2011

 Dobry den,
ahoj Andy,
poistka, teda v tomto pripade istic, ma pri menovitom prude nekonecnu
dobu rozpojenia. Tuna
http://de.wikipedia.org/wiki/Leitungsschutzschalter#Ausl.C3.B6secharakteristik
su popisane charakteristiky isticov. B-cko vypina "hned" uz od
trojnasobneho nominalneho prudu. Takze tu ide o to, obmedzit narazovy
prud pri zapnuti, ked su vybite kondenzatory v zdroji.
Ten obrazok to popisuje docela zretelne.

Richard Kaliciak