Vetrna elektrarna po Americku...

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Leden 26 09:29:10 CET 2011

Savonius se toci take od velmi maleho vanku, konstrukcne je jednodussi a
nepotrebuje resit nataceni na smer vetru.

Tohle co je na obrazku polovinu zimy v CR nepojede protoze to bud zapada
snehem nebo zamrzne - neda se to jednoduse zakrytovat.

Podle me to je zase jen hitech chytak na kavky.

--
S pozdravem
Radek Vicek