OT: Mailovy ucet na Centrum.cz

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 26 07:42:34 CET 2011

Na Centrumu se učí mladí hackeři, tam vůbec mail nedávejte. Seznam je lepší,
ale když použiju jeho smtp, tak to padá lidem do spamů. Tiscali se zdá být
po problematickém přechodu na nový systém nejlepší, ale u něj zase nejde
vypnout antispam úplně, jen měnit počet bodů.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>

17.1. se dva e-maily ( poslane v kopiich i na jine emaily)   v centrumu
ztratily.... 22.2 jeden z emailu dorazil, bez prilohy.
Udelal jsem na centrumu pred casem dcerce e-mail, bo ho tam ma vetsina
spoluzaku a tak nejak jsem si rikal, ze by nebylo od veci aby to tam
mela take.
   Vloni nekdy o prazdninach jsem se tam prihlasil pres web a ejhle, byl
jsem na emailu nekoho uplne jineho.  Nekdy pred Vanocemi se zas neslo
pro zmenu prihlasit vubec .