kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Leden 25 23:17:05 CET 2011

tetrody maju dalsiu mriezku, takze su zlozitejsie a drahsie, takze musia
byt lepsie :-)))
To nam hovorili aj na exkurzii vo fabrike Thales, tetrody sa pouzivaju
hlavne na sofistikovane aplikacie, do stredovlnnych vysielacov robia
rovnake elektronky ale len vo verzii trioda.
Na FM/VHF/UHF uz zrejme triodu ani nejde zrealizovat.