SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

Pikulík picom na volny.cz
Úterý Leden 25 22:43:11 CET 2011

Tepelna spoust jistice reaguje relativne pomalu.
Obcas pustim zaroven pracku a varnou konvici (23A)
a kafe v pohode dovarim se 16A jisticem.

Svarecka musi fungovat bez problemu pokud se "pomalu zapne"
  ----- Original Message -----
  From: Jan Kral
  To: 'HW-news'
  Sent: Tuesday, January 25, 2011 10:25 PM
  Subject: RE: SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

  Za jak dlouho, ze vybavi jistic pri zatizeni vetsim proudem nez nominalnim? V parametrech jednoho z jisticu s B chrakteristikou pisi, ze dojde k vypnuti pri 113% zatezi az po nejmene jedne hodine. Takze na bezny provoz zminene svarecky by nemel byt zmineny jistic zadnym problemem, protoze tezko bude Radek svarovat cely den v kuse. Osobne si myslim, ze ta myslenka s zarovkama na nabiti kondenzatoru a naslednym preklenutim jisticem zajisti to, ze nebude nutne pouzit pomalejsi jistic, ktery by stejne rozvodne zavody zrejme nepovolily.

  S pozdravem JK