OT: Mailovy ucet na Centrum.cz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 25 21:28:20 CET 2011

17.1. se dva e-maily ( poslane v kopiich i na jine emaily)   v centrumu
ztratily.... 22.2 jeden z emailu dorazil, bez prilohy.
Udelal jsem na centrumu pred casem dcerce e-mail, bo ho tam ma vetsina
spoluzaku a tak nejak jsem si rikal, ze by nebylo od veci aby to tam
mela take.
   Vloni nekdy o prazdninach jsem se tam prihlasil pres web a ejhle, byl
jsem na emailu nekoho uplne jineho.  Nekdy pred Vanocemi se zas neslo
pro zmenu prihlasit vubec .
JaKub