SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 25 20:19:24 CET 2011

Zrejme doslo k nedorozumeni - me ta svarecka nejde vubec zapnout - jeste
aniz bych zacal svarovat. Proste ta vstupni cas je natolik tvrda, ze po
zapnuti to vyhodi jistic.

Jakmile to ale nabehne tak to nezere prakticky nic - sviti jen budiky a
nejaka vlastni rezie toho invertoru pri behu naprazdno a jeho ridici
obvody. V tuhle chvili tam ale uz budou 3f pripojene natvrdo pres stykac.

V okamziku kdy zacnu svarovat tak to samozrejme zacne bastit, ale ne vic
nez tech 12-14A.
Samozrejme, ze pulzne to tam bude litat vic, ale to si troufam tvrdit ze
ten jistic nepozna. Navic prave u 3f to bude mene markantni nez u 1f
masiny - proto take 3f masiny vari lepe.

--
S pozdravem
Radek Vicek