LAP-C 16032 objednavka?

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Úterý Leden 25 19:23:48 CET 2011

Neodolal jsem a koupil si to udelatko pres Tigal
a to zejmena kvuli pohodlnemu dekodovani protokolu.
Kdo se ma porad divat na ty obdelnicky, kdyz mu
to ten SW krasne prechrousta, ze ano.

Prislo to mezi svatkama, sepsal jsem seznam
protokolu a poslal ho Tigalu. "Dej nam na vyrizeni
nekolik dni".... Dal jsem jim 2 tydny a kdyz se nic
nedelo, tak jsem se ozval.

Prisla mi prekvapujici odpoved, nyni se vse resi rovnou
u vyrobce s tim, ze se to nemusi objednavat vsechno najednou.

Takze muj postup bude takovy, ze az budu neco potrebovat
dekodovat, tak si prislusny protokol objednam u vyrobce.

Predpokladam, ze vsech 30 nikdy nevyuziju.

Samozrejme tady existuje nekolik nebezpeci,
napriklad ze za nekolik let vyrobce uz nemusi existovat,
popripade jej nekdo koupi, zmeni se podminky, atd, atd.
Prozatim to neresim. Uvidime.

-m