kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Leden 25 17:24:35 CET 2011

z dola zlava:
reflexny klystron, vzduchom chladene koaxialne tetrody
v sklennej banke vysokonapatova spinacia tetroda, dalej napravo vodikovy
tyratron
stredna policka:
vsetko vysokofrekvencne koaxialne tetrody, vzduchom a vodou chladene
horna policka:
z lava v sklenenej banke tetroda Tesla RE1000, sada fotonasobicov,
mensie tetrody, nejake fotonky, krystaly a vysokonapatove kondenzatory.

Mal by som tomu dat nejaku slusnejsiu formu ale vzhladom na moje
pracovne neprehledno na to nie je moc miesta :-)