SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 25 10:11:33 CET 2011

O tom vim, ale to problem nebude - neni to fabrika - je to jen domaci
dilna - takze staci kdyz pujde jen jedno dve svetla - je tam rezerva cca
1.3kW. A ta svarecka zere tech 10kW jen pokud se vari plnym proudem a v
klidu nezere skoro nic. Takze pujdou nejaka svetla, muzu pracovat s
pilou, frezkou, bruskou atd, pak pujdu varit a to zase nic dalsiho nepojede.

Zatim nejsem presvedcen, ze potrebuji navysit i jistic, kvuli tomu, ze
jednou za cas budu neco potrebovat svarit v dilne. Ty platby jsou docela
nechutne.

--
S pozdravem
Radek Vicek