Ochranne pasmo vedeni nn

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Pondělí Leden 24 22:07:41 CET 2011

Me se jedna o "ochranne pasmo" z duvodu stavebnich praci. CEZ nam napsal
ve vyjadreni ze ochranne pasmo bude dotceno, ale
pritom je to od budovy pudorysne 3m, vedeni je vzdusne, nn, neizolovane,
3x 400V. Ochranne pasmo 7 (10)m plati pro vysoke napeti.
Stavebne vedeni nenarusim, jde mi jen o to, jak to vyjadreni zduvodnit
stavebnimu uradu. Pro kabely v zemi je ochr. pasmo 1m.
Jestli to nebude tim, ze v mape je v jednom nasem pozemku (zahradka) v
rohu 1m kousek kabeloveho vedeni ke sousedovi, ovsem fyzicky na nasem
pozemku neni, maji nepresne mapy soudruzi... Pokud je to ovsem tak, tak
mame kvuli te zahradce vyjadreni k nicemu
KM