LAP-C 16032 objednavka?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Leden 24 18:04:03 CET 2011

Omlouvam se vsem, kterym jsme se neozval, ponekud me schvatila zakerna chripka.
Zasilka dorazila na celnici, zitra ji vyzvedneme a o den pozdeji zacne rozesilani.

Cele se to zdrzelo o cca 14 dni diky doprave, sice jsme zaplatili drazsi prepravku, ktera tvrdila, ze do Evropy doveze do 7 dni, dokonce to i splnila, Evropou, ale myslema letiste ve Frankfurtu, kde pak balik lezel jak mrcha 10dni, nicmene jiz je na CZ celnici tak to snad bude fofr.

Pavel

>Jeste si dovolim ozivit mrtve vlakno...

mate uz nekdo od Pavla Dolnskeho subj ? zaslal jsem mu seznam protokolu,
upresnili jsme co chci za prislusenstvi a od te doby nic a ani mailem se mi
nedari s nim spojit.

Diky za pripadne info

DJ