TME

Pondělí Leden 24 17:37:51 CET 2011

Řešil jsem stejný problém a zavolal jsem si do TME. Kde jsme se
dozvěděl, cituji: "při přeregistraci na nový web došlo ke kontrole
katerogii cen u jednotlivých zákazníků a pokud zakaznik měl nastavene
neoprávněné slevy spadl do základní kategorie bez slev, přičemž prý
nění žádný zúsob jak toto změnit."

Co k tomu dodat. Napsal jsem jim, ze i tak maji mizerne ceny a s tim
co tam vidim po přeregistraci nemaji šanci mi prodat ani odpor. Podle
meho je lepší prodat alespoň něco s malým ziskem, než se tetelit
radosti nad vysokymi maržemi při nulovém obratu.
Na odpověď stále čekám. :-)

Martin

> Me pripada, ze plizive zdrazili vsechno.... Ze by cas na zmenu? Zna
> nekdo lepsiho dodavatele?
me to neprijde plizive delal sem ted objednavku:
MDC-006 6kc prosinec 15.40 dnes
Diplay 16x2 modry RB1602 66.70kc prosinec dnes 181 kc
a takhle muzu pokracovat.. prijde mi to prinejmesim divne..

Ondra