kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 24 15:43:25 CET 2011

Skusal som guglit, kdeze su v LHC tie ferity, a stale mi vypadava spusta odkazov na beam kicker... je to ono? Tam v tych odkazoch sa potom priamo nachadzaju slova Philips a Ferroxcube...

Som vravel ze sa treba spytat toho, co to tam povodne pchal ;-)

Inak zaujimava firma, ten ferroxcube, napriklad tym, ze je tot za rohom... a tiez ze na anglickej stranke maju okrem tlacitka "Chinese" aj tlacitko "Russian" (a aj funguje!, aj ked len s obmedzenym rozsahom, a v kontaktoch je aj CeskoSlovensko ako typicka rusky hovoriaca krajina :-) )

wek