kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 24 15:16:00 CET 2011

Aha, hm, to je zaujimave, nenapadlo ma ze cez tu dieru vo feritovom toroide sa nemusia prehanat len castice schovane v kove... ;-)

V tomto pripade ma vsak napada snad logicka otazka: neslo by sa spytat toho, co tam ten povodny ferit strcil, ze odkial ho zobral?

wek

PS. Da sa v jednom riadku vysvetlit, ze co tam ten ferit robi? Dakujem.