OT Duvody utajovani ceniku

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Leden 24 14:20:41 CET 2011

Vážení pánové,

myslím, že byste si místo vlastního státu měli založit vlastní diskusní fórum.

K politice asi tolik. Ani u nás není starostou člověk, který měl nejvíc hlasů,
tak prostě funguje nepřímá demokracie. Na druhou stranu přímá volba starostů na
Slovensku zajišťuje negramotné zvolené, kteří ani nepřečtou slib. Ale to je
celkem jedno. Mám už mnoho let určité heslo, kterého se držím a které doporučuji
i vám. Promiňte mi druhou osobu jednotného čísla, ale heslo vám překopíruju tak,
jak jej mám uschované:

"Pokud nechodíš k volbám, tak mlč, nemáš žádné právo kritizovat."

Standa Šmejkal