OT Duvody utajovani ceniku

Pondělí Leden 24 13:01:53 CET 2011

Hmm tak to se mi taky nelíbí, sežeňte si ten katalog a víc nepotřebujete, na nějaké obchodníky taky nemám čas a hlavně trpělivost.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of V P
Sent: Monday, January 24, 2011 12:25 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT Duvody utajovani ceniku

Dneska jsem zkusil registraci znovu, tak uvidime, jestli to projde...
Minule me odradilo to, ze dotycny obchodnik podminoval vse osobni schuzkou, ktera vzhledem k tomu, ze me to nezivi a vyrobni zarizeni mam na Vysocine a bydlim v Praze jaksi postrada smysl - misto schuzky v kavarne si muzeme pokecat i po telefonu, kdyz by na to prislo.

Hezky den
V.