OT Duvody utajovani ceniku

Pondělí Leden 24 12:15:18 CET 2011

To je divné - my od nich bereme nářadí už dlouho a máme jejich tištěný katalog (bichle cca 2 kg) a v něm jsou ceny v Kč a dobře se v něm orientuje. Pochopitelně jako zákazník se stovkou techniků kteří potřebují vercajk pravidelně pak z těch katalogových cen dostáváme nějakou tu slevu. Na jejich web jsem ale nekoukal. Rozhodně být vámi, tak je nezavrhuji, je to jeden z nejlepších a nejkompletnějších dodavatelů nářadí u nás - a to už cca 10 let. Pořiďte si ten tištěný katalog - pošlou vám ho zdarma. Užasnete jaké nářadí existuje...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of V P
Sent: Monday, January 24, 2011 10:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Duvody utajovani ceniku

Pristup k cenikum firmy
http://www.hoffmann-group.com/cz/home.html
jsem nedostal dodneska, a to zejmena proto, ze jejich mistni obchodnik trva na osobni schuzce a nechce pochopit, ze nemam cas ani naladu se schazet - jen si chci cas od casu objednat nejake specialitky za jeden, dva tisice na objednavku... no nic, jeste ze se to da obejit pres zname z diskuze :) A to ani nechci jejich tisteny katalog, staci mi pristup na web s cenou...

V.