OT Duvody utajovani ceniku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 24 11:47:53 CET 2011

Ano, jsou to hlavy jedné saně, člověk si dnes fakt nevybere. nemyslel jsem
však kontrarevoluci komunistickou, komunismus je třeba zničit, podobně jako
jiné plody osvícenství. S demokracií máte krásný příklad u nás na dědině,
kde současný starosta už 3x neměl být starostou, neboť ani zdaleka nebyl ve
volbách na prvním místě - dokonce ani ta jeho strana ne, stále je starostou
a nikoho to nevzrušuje. Ač katolík, na volby jsem se s lehkým svědomím vy*.

Šlechta je dnes většinou v područí zástěrek z čistě prospěchářských důvodů,
takže ani návrat monarchie by nic nevyřešil, neboť současní Habsburkové jsou
zástěrkáři a ne zrovna nějaké malé ořezávátka.

Opravdu zbývá jen zalézt a přežít. Někteří to řeší založením vlastního
státu, v médiích je toto ale tabu, na vlastním pozemku máte právo vyhlásit
samostatnost. Mít na právníky, tak už bydlím "ve svém". Prožili jsme si tady
své s tím, že děcka neposíláme do školky, šikanovaly nám je učitelky ve
škole, v noci na mě přišel starosta řvát, že mu tu chci zrušit školu co má
700 let tradici, když jsem jednoho krásnýho dne zavezl děcka do vedlejšího
města a tady do školy jen šel vrátit knížky, jedna z učitelek mi vyhrožovala
soudem, sociálkou (tam jsem byl napřed, vím co jsou tady za svině). Proběhla
tu pak i jakási petice, ale tu se mu podařilo s nadřízenými orgány zahrát do
ztracena.

JL.

----- Původní zpráva -----
Od: andrej jancura

Pan Lukesh,

ja nestojim o ziadnu revoluciu ci kontrarevoluciu... Mne je dnes totiz
totalne jedno, ci mi skacu po hlave komunisti alebo novodobi demokrati.
Jedni aj druhi tuzia iba po peniazoch a moci, a je uplne jedno kto im to da.
Ja chcem mat uz len pokoj... Nech si zoberu co chcu, aj tak vsetko vzdy
rozkradnu a znicia, len nech mi daju svaty pokoj...

A.