OT Duvody utajovani ceniku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Leden 24 11:10:43 CET 2011

On Mon, 24 Jan 2011, HW CNCnet.info wrote:

> Muze mi nekdo kdo treba ma ve firme podobne nastavene "strategie" napsat co
> je duvodem? Priznam se, ze firmy s podobnym prumyslovym sortimentem
> (vzduchotechnika, hydralika, linearni vedeni) to tak maji skoro vsechny -
> tedy hlavne ty CZ.

No protoze prodavaji s vysokou marzi firemnim zakaznikum kde jsou zvykli na
to ze za funkcni reseni se plati. A ted by zverejnili ceny na internetu :

a) vysoke - tim odrati male klienty jako je Vas pripad
b) nizke  - naserou vsechny dosavadni zakazniky co platili velkou marzi

Proto je osobni jednani dulezite - jde o to zjistit potencionalni bonitu
klienta a dat mu ceny jake by asi tak mohl skousnout...