OT Duvody utajovani ceniku

Pondělí Leden 24 10:30:04 CET 2011

Zdravím.
Jeden z možných důvodů utajování ceníku je taky obava z konkurence - Dozvím se, že zákazník poptal stejné zboží jaké dodávám já u konkurence, takže si zjistím, za kolik to konkurence dodává a podstřelím ji. Hnusné (z hlediska prodejce), leč na denním pořádku.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Monday, January 24, 2011 10:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Duvody utajovani ceniku

Co se tyka prvniho odstavce tak se priznam, ze nevim co tim myslis, ze jsem se povznasel...jako ze to je dobre nebo ze to je spatne? Klidne to najdi ... v podstate mi jde jen o to se dobrat kdo a proc vymyslel zminenou strategii prodeje.

K tomu druhemu odstavci by se spis mel vyjadrit nejaky sociolog/psycholog :-(

--
S pozdravem
Radek Vicek