SW na otestovani RAM v PC?

Sobota Leden 22 15:10:53 CET 2011

Mam problem s jednim PC, problem je nejspise v pametech.
Jde o PC s i Intel P45 v kterem mam osazene 2x 2GB PC2-8500 CL5-5-5-15 Geil,
kdyz je osazen jeden modul (jedno ktery z tech dvou) jede PC OK (Windows 7 x64)
Pokud osadim oba tedy CPU k nim pristupuje v dvoukanalovem modu zacne
tak 2x za hodinu vytuhavat Gadget Sidebar a zlobi IE,opet vytuhava.
Cvicne jsem v tomto PC nainstalovam Windows 2008 R2 a zkusil
nainstalovat SP1 (RTM verzi), pokud byly osazeny oba moduly tak
instalace SP1 nikdy neprobehla, pokazde to spadlo v jinem miste na
jinou chybu. Pak jsem jeden modul vytahl a instalace probehla bez
problemu.

Tyto problemy me privedly k hledani SW, ktery by umel pameti
otestovat. Zkousel jsem http://www.goldmemory.cz/news_cz.php
ale ani po 2hodinach nic neneasel, podle meho nevyuziva dvoukanalovy
mod nebo nevim

Poradite?

Martin