LHC - uz zacina byt zeleno

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Leden 22 14:02:22 CET 2011

Zdravim,

>   Aha... A ty si netrenoval na brannom cviceni na ZS, nadychnut, prebehnut a vydychnut?! To by si to dnes mohol nadychnut, odfotit a vydychnut...

No... Jen aby mu nezamrzl usmev na rtech :-). To mi pripomina par zapisu z hodiny chemie ve tridni knize nejmenovane skoly:

"Kdyz zak Voracek spadl do kade s kapalnym dusikem, usmev mu zamrzl na rtech."
"Po uspesne provedenem experimentu zaci vysublimovali smerem ke svym domovum."
"Konecne se mi podarilo vyrobit nitroglycerin! - zvolal zak Vopicka a jeho zuby se zaryly do zdi laboratore."
.. dalsi uz si bohuzel nepamatuji.

Zdravi Pavel