LHC - uz zacina byt zeleno

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Leden 22 12:15:36 CET 2011

Zdravim,

> uz pomaly zacina byt zeleno
> http://op-webtools.web.cern.ch/op-webtools/vistar/vistars.php?usr=LHC2

Jojo, sleduji pravidelne :-). Jen feedboxy v 12 a 23 se zdaji byt porad nejake
horke, asi se tam jeste pracuje...

Taky uz jsem vcera a predevcirem videl ve vistaru LIN nejakych 230 mA na T02,
takze na zdroji se taky pilne pracuje, aby bylo dostatek protonu do zkumavky
k nasypani trychtyrem do toho dreveneho LHC z Ikea :-).

> oficialne sa spusta o 3-4 tyzdne, vyzera ze je najvyssi cas zacat pracovat
> na updatoch a bugfixoch vo firmware, vymienat kable a ozivovat veci :-)
> Vcera som videl vtipnu vec - pod tym velkym zasobnikom na kvapalny dusik
> kam sa zmestia dve cisterny bola taka divna namraza, ale lad to zjavne
> nebol. Z ventilu nad tym srcalo niekolko pramenov priehladnej kvapaliny
> ktora sa premenila na taky pekny biely oblacik este kym stihla dopadnut na
> zem :-)

Hm, to chtelo zvecnit :-).

> b.

Krasny vikend Baluovi i vsem, Pavel