este k tym kondenzatorom

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Leden 21 16:10:39 CET 2011

pri citani toho (mimochodm velmi uzitocneho) dokumentu o
keramickych/tantalovych kondenzatoroch som narazil na skutocne krasnu vetu:
"...if these devices fail in a high current environment there is still a
potential for the very noticeable ignition failure"
Okamzite sa mi vybavilo ako kolegovi prisli dosky z osadzovne a v 50%
pripadoch mu pri prvom zapnuti spektakularnym sposobom zhoreli vsetky
tantaly vo vstupnom filtri. Urcite by ma nenapadol ziaden lepsi popis
ako "very noticeable ignition failure" :-)))
Na 5V napajanie pouzil 10V kondenzatory naivne si mysliac ze je to dost
predimenzovane...
b.