Cisco vs Linux Re: Internet dve verejne IP?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Leden 21 10:04:54 CET 2011

Nejspis to myslel tak, ze WAN stranu odpojite od internetu, na ni si nakonfigurujete nejakou "lokalni IP" a na tu pak povesite jedno PC kde pobezi nejake souborove sluzby a pak proste otestujete propustnost mezi PC na LAN vs. PC povesene na WAN... Nejakou hrubou predstavu mit budete, ale nerekne to nic (stejne jako synteticke testy dsl.cz apod.) protože pak vas bude někdo bombardovat nějakým spamem a vykon routeru (tedy korekni data, ktere propusti z WAN do vaseho PC na LAN) rapidne klesne.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Friday, January 21, 2011 8:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: Cisco vs Linux Re: Internet dve verejne IP?

to jsem nejak nepochopil...mam LAN jedouci na gigovem switchi a ten je
pripojen teprve na ten Smothwall, ktery ma ted v mem pripade jednu WAN a
jednu LAN (obe gigove NIC).

testovat na LAN samozrejme muzu ale tim si otestuju maximalne jak mam
rychle NIC na PC a jak mam rychlej switch - packety jdouci v ramci LAN
site na router vubec nedorazi

to vubec nemluvim o tom, ze na LAN segmentech se nesaha do packetu kvuli
vyhodnocovani pravidel FW a IDS, ktere ma velkou rezii

--
S pozdravem
Radek Vicek