Ochrana FETu

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Leden 19 15:16:48 CET 2011

Zdravím,

kupodivu tentokrát ne. Nechal jsem se ukecat na výrobu automatického
spínání nějakého ventilátoru. A musí to být idiotsicher, resp. se to
někam namontuje a nebude k tomu moc jednoduchý přístup, tak to
chci udělat pořádně (spínání oddělené optočlenem, atd.).

Ještě k té diodě, uvažoval jsem o nějaké shotky ze PC zdroje,
je to dobrá volba nebo použít tedy nějakou obyč 1N54xx?

Martin L.