OT - Vodafone (treti dil)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 17 22:42:51 CET 2011


Tomu prece sam neverite...

Pokud vam firmu vyplachne povoden nebo budete mit bouracku v aute tak 
pochybuju, ze budete schopen plnit sve zavazky v terminech, ktere jste 
den predtim svym zakaznikum slibil - to zvlast plati pro "one man" firmy.
Jako zakaznik (aspon tedy ja sam) neco takoveho dokazu pochopit. Jen to 
nesmi byt trvaly stav.

To co pisete je od zdi ke zdi.

Byl jsem u vsech tri operatoru a co se tyka me spokojenosti s komunikaci 
je Vodafon zatim nejlepsi. Dokonce uz asi dva roky mam primou osobu, se 
kterou resim veskere problemy nebo moje pozadavky. Tedy zadne anonymni 
call centrum - proste neco potrebuji tak bud napisu mail a nebo primo 
volam. Mam sice firemni ucet (tri simky), ale naprosto nepodstatne 
utraty - cca 1400 mesicne za vsechny tri - takze zadnej VIP zakaznik.

-- 
S pozdravem
======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

Dne 17.1.2011 19:51, gatilo napsal(a):
>   17.1.2011, 19:43:02
>
> Ale mne (nebo PZ) jako zakaznika vubec nezajima odkud kam firma
> prechazi nebo neprechazi a jake s tim ma nebo nema problemy. Stejne
> jako vodafon nezajima, ze jsem minul mesic lezel se zlomenou nohou, ze
> mne vyplachla povoden, nebo ze zamestnavatel uz 3 mesic misto platu
> posila jen 30% zalohu. Odebral jsem jejich sluzbu, tak musim radne
> zaplatit a kde na to vezmu je muj problem, ne jejich. A stejne tak, ja
> za svoje penize pozaduji radne sluzby a nezajimaji mne jejich
> problemy.
>
> Kdyby (nejen) vodafom venoval polovinu usili ktere venuje sebechvale
> skutecnemu reseni problemu, jiste by to u nich vypadalo jinak.
>
> No holt sem se asi narodil ve spatnem stoleti.
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>


Další informace o konferenci Hw-list