Nakup na eBay

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 17 21:49:13 CET 2011

Automaticky to přišlo 4:22 minut před koncem, u jiné aukce asi 8 hodin,
atd. Vypadá to, že nějak náhodně :-)

Na Aukru se mi právě líbí, že si to mohu nastavit. U některých aukcí mne
zajímá jenom to, za kolik se to prodá (jestli má cenu abych prodával
něco podobného), a naopak u toho co chci koupit si nastavím upozornění
podle toho kde zrovna v tu dobu budu, abych se stihl dostat k počítači.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info