SIP client s fcí auto-answer

Luboš Rückl lubos.ruckl na quick.cz
Pondělí Leden 17 12:44:28 CET 2011

Já myslím že kombinace následujících aplikací (pro Windows) by to měla snadno vyřešit:
Phoner ( http://www.phoner.de/index_en.htm )
EventGhost ( http://www.eventghost.org/ )
Plugin Phoner pro EventGhost ( http://www.eventghost.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=2170 )

Pohrajte si s tím a uvidíte. Všechno je to bezplatné.
Pokud budete chtít nějak pomoci, můžete klidně mimo konferenci.

--
Luboš Rückl