Takova obycejna pamet...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 16 21:34:37 CET 2011

> V zivote by me nenapadlo, ze je na tom tolik manualnich operaci, treba to
> davani do krabicek a do testeru.... Nechapu ty nizke ceny potom. Delat to v
> Evrope, tak to stoji 10x tolik a jeste budou odbory prskat, ze je to moc
> fyzicky narocna prace ;-)

Zdravim,
  ja si myslim, ze vse je rizeno zakony kapitalismu - pokud je manualni prace
levnejsi nez prace robota, pouzije se manualni prace. Technologicky narocne
operace vyroby waferu pri zachovani vyteznosti manualne delat nejdou, tak tam
jsou na to automaticke linky. Tipnete nekdo - kolik asi takova linka stoji ?
Koupe, udrzba, upgrady... Ja myslim, ze to jsou miliony dolaru rocne. Ale
neobejde se to bez toho. Zato na nastrkani do testeru, zabaleni do blisteru
a pak do papirove skatule takova linka neni treba, to zvladne i "biorobot",
kteremu staci dat tolik, aby se najedl a mel kde vyspat. Myslim, ze to bude
radove levnejsi...
  Zdravi Pavel.