RE: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Pátek Leden 14 12:14:28 CET 2011

Prelouskal jsem par prispevku... Mozna uz to tu nekdo psal, mozna to nepujde. Ja bych asi zacal tim, ze bych zaznamenaval miru rucni korekce v case. Pro lepsi vysledek nekolik zprumerovanych pokusu. Pak bych si rekl, ze setrvacnik kolisa jen omezene rychle (omezene uhlove zrychleni) a tu rucni korekci bych prolozil krivkou se strmosti omezenou podle te maximalni rychlosti kolisani. Podle krivky bych nakonec "narovnal" nahravku.
Petr