Re: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

azehw azehw na volny.cz
Čtvrtek Leden 13 21:55:50 CET 2011

Ajo, máte pravdu, ta skloréza, plochý řemínek byl jen u motoru a trojhranný
poháněl pravý unašeč. Majitel to asi nechal dlouho v klidu v záběru a ta
guma se vymačkala, proto to kolísalo. To mezikolo se tuším nějak mechanicky
odklápí. Někde mám B400, což je překabátěná B4. Slabou stránkou bylo
převíjení....
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 13, 2011 8:29 PM
Subject: Re: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Zdravím,
  celá řada B4 měla setrvačník přes mezikolo, výškovou změnou polohy se
řadily
rychlosti - zabíralo se vždy na jiný průměr předlohového kola. A tohle je
právě
B4, ale velmi raritní verze v dřevěném krytu (pozor, jiné modely řady B4 ve
dřevě byly, např. B43 nebo B444 Lux Super, ale tohle je opravdu "bare" B4 ve
dřevě :-).
  Pavel