RE: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Leden 13 21:19:26 CET 2011

Hmm tak jedine ty wavelety, na tech to bude videt nadherne, akorat jsem v nich jeste nezkousel zadna realna data zpracovavat, jen jsem se dival na nejake predpripravene priklady, takze netusim, jak narocne to na realnych datech je.

Jakub Serych