OT: Pripojeni LVDS displeje v PC.

Zdenek_Z zexy na centrum.cz
Čtvrtek Leden 13 21:06:59 CET 2011

Dobrý den,

podobnou věc jsem již řešil. Použil jsem grafickou kartu s DVI výstupem
- nutno použít digitální výstup, nikoliv analogový RGB. Následně byl
signál zpracován PanelBus DVI receiverem od Texas Instruments. Výstupem
jsou signály RGB společně se synchronizačními signály Hsync,Vsync a Data
enable. Pro převod do sériového LVDS formátu lze použít opět od texasu
Flatlink transmiter, který vybereme dle barevné hloubky (vnitřní šířky
sběrnice) použitého displeje, bývá 21 vstupový = 18bit pro RGB + H + V +
DE, nebo 27 vstupový pro 24bit RGB... Ještě jsem připojil k DVI signálům
DDC (display data channel) eeprom s datovou informací o parametrech
zobrazení displeje, tzv. EDID identifikace.

Zdeněk