Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 13 20:38:14 CET 2011

Zdravím,
  tohle právě dělám tím studiovým strojem a jeho ovladačem variabilní
rychlosti. Jenže abych mohl hnout ovladačem, musím SLYŠET, že to ujíždí,
takže to nikdy nevyrovnám do neslyšitelné (alespoň pro mne) úrovně. Ano,
z kolísání +/- 3 tóny udělám +/- řekněme 0.5%, ale pořád to tam bude...
  Pavel