OT - Vodafone (dalsi davka)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Leden 13 12:34:37 CET 2011


Ještě jsem teď dělal aktivaci :-) To byla také trochu legrace. Totiž
karta už fungovala, už na ní svítil Vodafone od úterý odpoledne. A
dnes jsem se tedy dostal k tomu, abych zavolal na linku Samoobsluhy a
provedl aktivaci.

Vytočil jsem to správné číslo, automat mě pozdravil a zeptal se,
jestli to chci udělat sám nebo s operátorem. Zvolil jsem naivně, že
provedu sám s automatem, tak se zeptal na heslo do Samoobsluhy. To
jsem si zvolil při objednávání v eshopu, mám ho tu pěkně napsané.
Vyťukal jsem ho, potvrdil křížkem a ouha, heslo je špatné. Automat má
pěkné průpovídky, prý se nic neděje, mám se soustředit a pěkně to
pomalu vyťukat znovu. Zase špatně. Tak prý zase se nic neděje, další
jiná vtipná průpovídka (bohužel jsem si ji nezapamatoval), třetí
pokus. Zase špatně. Zadával jsem pochopitelně pořád to samé heslo.

Když jsem heslo zadal potřetí a špatně, automat mi to operátora. Přeci
jen, člověk je člověk :-) A tam mi slečna řekla, že se nediví, že
heslo v jejich systému není vůbec vyplněné. Naštěstí jsem úspěšně
prošel všemi dotazy na IČ, název, adresu, tarif. A mohl jsem si to
heslo nadiktovat a nastavit. Pak mi kartu i aktivovala, zase jsem
nadiktoval číslo SIM karty, už ho znám skoro nazpaměť, prý do 60 minut
to bude. Teď si tedy nejsem úplně jistý, jestli neříkala do 60 dnů,
ale myslím že minut :-)

Je ale vidět, že Vodafone humor rozhodně nechybí. Protože telefonuji s
O2 a nejsem závislý na této SIM kartě, tak je pravda, že ten humor
preferuji před funkčností. Jinými slovy, Vodafone je asi přesně to
pravé pro mě. Zrovna se zkouším přihlásit do internetové Samoobsluhy.
Dokud nebylo číslo aktivní, tak mi web vždy napsal, že číslo nebo
heslo jsou špatné. Teď, když je číslo aktivní, už web poznal, že jsem
platící zákazník a dodal mi tedy další dávku již placeného humoru. Po
přihlášení mi totiž okamžitě napíše:

Systém se už trochu nudil, tak se po delší nečinnosti raději odpojil.
Přihlaste se prosím znovu.

A tak se přihlašuju znovu a znovu. A systém se pořád nudí, tak se
odpojuje, já se přihlašuju, on se odpojuje, a tak dokolečka. Pěkně si
spolu vyhrajeme :-)

Možná je to jen nějaký další mezistupeň, možná to časem začne
fungovat. Toho se trochu bojím. Pak asi už budu moct posílat SMSky,
ale zase bude po legraci. To bude myslím velká škoda. Legrace přece
není nikdy dost.

Petr Zahradník, počítačový expert

====================================================================
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
====================================================================




Další informace o konferenci Hw-list