Re: USB mass storage mapovaný na sí»

APA navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Leden 13 01:32:52 CET 2011

asi by bylo lepsi neco s LAN portem 100/1000Tx, co by emulovalo USB
storage a pritom se to pripojilo jako CIFS klient :-)

Kolik by to asi stalo? Wifi na tahani napr. MM dat je hodne nanic.

Tragedie 300Mbit wifi, je to az 5x pomalejsi i pri plnem signalu (asi
diky fragmentaci, nevim) jak LAN 100Tx (mereno prenos mkv 15GB na cas)

2011/1/12 Petr Zapadlo <zapik na email.cz>:

> Zdravím
>

> něco takového jsem měl na mysli. I ta wifina je super, jen musím zváľit zda ty
> peníze za to jsou kompatibilní s mýmy záměry :-)
>
> Díky
>
> Petr Zapadlo

Daląí informace o konferenci Hw-list