Re: USB mass storage mapovaný na sí»

Rollfree rollfree na volny.cz
Středa Leden 12 15:56:50 CET 2011

Kdysi davno jsem hledal to same, ke stejnym ucelum, tj. pro distribuci
multimedialniho obsahu do zarizeni, ktere neumi samy komunikovat
po siti ale maji moznost cist z USB disku.
Dokonce jsem to myslim psal i sem do konference.

Pro sebe jsem to tehdy nevyresil, ale casem jsem to pak delal jako
jednorazovku pro jednoho zakaznika (ten to ale mel pro jine ucely).
Pouzil jsem hodne levny NAS, ktery umi LAN i USB. Neumi vsak oba
najednou (takhle funguje asi drtiva vetsina tech, co maji LAN i USB),
USB melo prednost. Tj. kdyz bylo zapojeno USB, disk se odpojil
od site. Tak jsem tam pridelal dalkove ovladany odpinac USB
(s relatkem). Takze pri aktualizaci dat ze site na ten lokalni HDD
se proste na chvili dalkove odpojilo USB, ten disk v tom NASu
fungoval jako "cache".

rollfree

From: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 12, 2011 11:24 AM
Subject: USB mass storage mapovaný na sí»

Zdravím

mám doma několik zařízení které mají USB - pro flasky (STB, dvd přehrávač apod) . Celkem by se mi hodilo zařízení, které by se tvářilo jako flashka, ale data by byly uloľené někde na síti, nejlépe jako cifs nebo nfs. Případně se to mapovalo na iscsi target. Nebo do souboru.

Neviděl někdo něco takového?

Díky

Zapik