OT - Novinky na nasi poste

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 12 15:29:11 CET 2011

Ahoj,

sice není pátek, ale zrovna dnes je den plný novinek na poště, tak se
nemůžu nepochlubit :-)

Ráno mě v 9:10 hodin probudil pošťák s obchodním balíkem, tak jsem
musel vstát dřív než obvykle. Poštovní schránka byla ještě prázdná.
Jaké bylo mé překvapení, když jsem tam odpoledne našel oznámení na
doporučenou zásilku od poštovní doručovatelky, že jsem v 10:00 nebyl
přítomen.

Tak jsem zavolal na poštu paní vedoucí. A zjistil jsem, že už je tam
nová vedoucí. Ta předchozí, se kterou jsem byl velmi spokojený, už tam
není. Ach jo, ani se nerozloučila, ani mi to nikdo neřekl. Nicméně
jsem byl docela spokojený, když mi řekla, že vysvětlí paní
doručovatelce, že je hlavně doručovatelka a ne oznamovatelka...
Uvidíme, jestli to bude fungovat.

Pak jsem zavolal na obchodní oddělení, proč mi neřekli, že se bude
měnit (nebo že se změnila) vedoucí, co je to za binec. A dozvěděl jsem
se, že nejen že se změnila vedoucí pošty, ale že ta pošta se bude
zavírat... Hezký... Už od 1. února. Tedy snad jen dočasně, prý se
pošta časem přestěhuje. Jak to bude dlouho trvat, to zatím nikdo neví.
Nicméně nejbližší pošta je ve mestě, nedá se tam blízko zaparkovat.
Když ponesu větší zásilky, no velká radost. Takže asi budu muset
jezdit na druhý konec města na jinou poštu s lepší přístupností. Aspoň
že nemusím jezdit do Prahy :-)

Ale větší radost jistě budou mít ti, kteří si budou muset vyzvedávat
každou ptákovinu ve městě na poště, protože jim to pošťačka nedonese,
a třeba ani to auto nemají.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601