ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Leden 12 13:59:19 CET 2011

No problem je, ze to tvrzeni o tom, ze to je drahe protoze vyrobce vam
je drzi skladem neplati...

spravuji 7 serveru v cenach cca 250-650kKc od roku cca 1998 - s tim ze
letos jsme odstavovali nektere servery z roku 2001 nektere v dost
zoufalem stavu

servery jsme brali od NCR pak Dell a ted HP - NCR tusim koupilo HP

uz po peti letech nebyli schopni dodat disk - vlastne ano nakonec se
zjistilo ze je v nejakem skladu v USA a ze jeho cena by zhruba obnasela
25% ceny noveho serveru
to same plati pro RAM - maximalne nam nabizeli recyklovane z jinych
masin - coz jsme ostatne mohli udelat sami

--
S pozdravem
Radek Vicek

Dne 12.1.2011 13:39, Jozef Racek napsal(a):

> Zly priklad a nespravne tvrdenia.
> Skuste si pozriet napr. geometriu disku, co kupite od IBM/HP/SUN/EMC a
> co kupite v beznych PC predajniach...
> Rozdiel nie je iba v tagu... Rozdiel je aj v tom, ze disk s nejakym PN
> pre IBM/HP/SUN/EMC a pod.
> nemusi byt od Seagate, Fujitsu, ... ale je uplne jedno, od akeho vyrobcu
> je, ma rovnaku (prezentovanu) velkost a rovnaku geometriu.
>
> To samozrejme neznamena, ze ma ine platnicky, alebo hlavicky, ale NIE JE
> to ten isty FW.
> Preto pri vymene disku, ktory bol napr. v mirrore pri vymene dissku
> [...]

Daląí informace o konferenci Hw-list